Facebook ID: 586203461416113
Facebook Username: yawmeyatazwag
Facebook Name: Creator - يوميات أزواج حاقدين على العزاب
الرَّاحِمُونَ يَرْحَمُهُمْ الرَّحْمَنُ
Post - Photo: الرَّاحِمُونَ يَرْحَمُهُمْ الرَّحْمَنُ
إلعب يلا
Post - Photo: إلعب يلا
لما تعرف إن مراتك بتفتش في موبايلك
Post - Photo: لما تعرف إن مراتك بتفتش في موبايلك
منشن للناس اللي مكانها هنا
Post - Photo: منشن للناس اللي مكانها هنا
Mohamed Ashraf
#حقيقة
Post - Photo: حقيقة
إنما للصبر حدود
Post - Video: إنما للصبر حدود

إنما للصبر حدود

FACEBOOK.COM
Nadia Skaf
Nadia Skaf
yesterday at 14:18. Facebook
لما إتنين متجوزين بيقعدوا مع بعض بينطبق عليهم المثل القائل
"إتلم المتعوس على خايب الرجاء" ✋
Post - Photo: لما إتنين متجوزين بيقعدوا مع بعض بينطبق عليهم المثل القائل
Mohamed Badr
زينب السيد
"يحكى أن نعامة أرادت أن تدفن رأسها بالتراب فارتطم رأسها برأس حكام العرب"
جبران خليل جبران

#قصة_قصيرة_حزينة
Post - Photo: "يحكى أن نعامة أرادت أن تدفن رأسها بالتراب فارتطم رأسها برأس حكام العرب"
- نفسي أعمل حاجة ترجعلنا سعادتنا بتاعت زمان أنا وإنتي
- نسافر ؟
- لا نطلق
Post - Photo: نفسي أعمل حاجة ترجعلنا سعادتنا بتاعت زمان أنا وإنتي
Hiba Afaneh
لما مراتك تسألك مين الست اللي عملالك لايك ع الفيسبوك دي ؟!
Post - Photo: لما مراتك تسألك مين الست اللي عملالك لايك ع الفيسبوك دي ؟
أوعى يا بني تسافر وتشتغل بره وتسيب مراتك لوحدها هنا , وتقول أنا بابعتلها مصاريف تكفيها وتعيشها كويس

البنت مش بتتزوج علشان المصاريف والفلوس

البنت بتبقى عايزاك إنت

عايزة حد يقف معاها ولما تحصل مشكلة تلاقيك معاها

تلاقي حد تتسند عليه وقد الشدة

تلاقي حد تحكيله وتضحك معاه

حد تحتمي فيه وقت الخطر

المشكلة لما تسيبها لوحدها سنين

كتير من الشباب لما يسافر ويسيب زوجته فترات طويلة , لما بيرجع... View more »
Post - Photo: أوعى يا بني تسافر وتشتغل بره وتسيب مراتك لوحدها هنا وتقول أنا بابعتلها مصاريف تك
محمد عمران
محمد عمران
12/10/2017 at 17:58. Facebook
محمد عمران posted on 12/10/2017
Post - Photo: محمد عمران posted on 12/10/2017

هههههه هههههه
Post - Photo: هههههه هههههه
حاول تمسك أعصابك وإنت بتتفرج على الفيديو ده
Post - Video: حاول تمسك أعصابك وإنت بتتفرج على الفيديو ده

حاول تمسك أعصابك

FACEBOOK.COM
الحياة مع زيادة الأسعار وتدني المرتبات
Post - Video: الحياة مع زيادة الأسعار وتدني المرتبات

الحياة مع زيادة الأسعار

FACEBOOK.COM
أنا أعرف إننا بنخلي السمك
بنخلي الفراخ
إنما خروف مخلي ده ممرش عليا قبل كده
الجدير بالذكر بقى إنه بيتباع شاكب راكب بـ 14 يورو في اليونان
يعني ما يعادل 295 جنيه تقريبًا
**تحديث البوست**
تم التواصل مع المصدر في اليونان وتم التوضيح إن السعر للكيلو
إعتذار واجب لسوء الفهم
Post - Video: أنا أعرف إننا بنخلي السمك

خروف مخلي

FACEBOOK.COM
منشن لصاحبك اللي بيدور على شغل
Post - Photo: منشن لصاحبك اللي بيدور على شغل
Mohamed Ezzat
Elsaid Abd Elazim
خناقات على الهواء مباشرة

منشن للشخص اللي مببيستحملش الإستفزاز
Post - Video: خناقات على الهواء مباشرة

خناقات على الهواء مباشرة

FACEBOOK.COM
محاولة تهريب فلوس خارج مصر من مطار القاهرة الدولي في برطمانات مش وملفوفة بورق بلون المش ✈
آه والله زمبؤولك كده
Post - Video: محاولة تهريب فلوس خارج مصر من مطار القاهرة الدولي في برطمانات مش وملفوفة بورق بل

محاولة تهريب فلوس خارج مصر

FACEBOOK.COM